“Мамо, я йду на вlйну! – Синочку, у тебе ж троє дlтей! – Тому і йду! Не хочу, щоб в0рог прuйшов у мій дім!”


– “Мамо, я йду на війну!

– Синочку, у тебе ж троє дітей!

– Тому і йду! Не хочу, щоб ворог прийшов у мій дім!”

Герой України


“Кіборг”

Максим Ридзанич

“Адам”

28 грудня 1977 р., смт Коцюбинське, Ірпінська міська рада, Київська область – 20 березня 2015 р., с. Опитне, Ясинуватський район

Двічі заїжджав у Донецький аеропорт!

Кажуть, що аеропорт тримався до 20 січня!

Ні, Максим з хлопцями залишався там до 23 січня, вони стримували ворога!

Вивів свою групу звідти вже після того, як новий термінал було підірвано..! … Без втрат, без поранених..! … І загинув через два місяці, рятуючи свого підлеглого – куля пробила бронежилет Максима і влучила прямісінько в серце..!

Залишились батьки, дружина Ірина та троє дітей, — двоє синів 12-річний Рінат і 9-річний Єгор та 10-річна донька Каріна.

Схиляємо голови та пам’ятаємо ім’я тих, хто боровся за свободу та незалежність Україні!

Героям слава!

За матеріалами зі сторінки Україна Нездоланна

Популярні дописи з цього блогу

Текст надіслала добре знайома лікарка, професор, доктор медичних наук.Дочитайте до кінця🙏🏻

«Ви швидше виграєте в лотерею, ніж заразитеся коронавірусом»: болгарський лікар пояснив, чому не потрібно панікувати